Informàtica la Selva acceptarà la devolució de qualsevol producte sempre que compleixi amb les condicions aquí detallades. Així mateix, el consumidor podrà acollir-se als drets que s'indiquen en la següent Política de devolucions:

1. S'accepta la devolució de qualsevol producte d'Informàtica la Selva en un termini màxim de 15 dies naturals des de l'endemà a la recepció d'aquesta, llevat dels casos que es detallen a continuació:
• El producte presenta danys que han estat ocasionats durant el procés d'enviament de la devolució
• El producte ha estat retirat de l'embalatge original i, per tant, l'empaquetament de la mateixa ha estat alterat. Per exemple, en cas d'haver comprat una bombeta, ha de ser retornada amb la seva caixa original, sense que la caixa resulti danyada.
• El producte no ha estat retornat totalment, entenent el producte com una suma de material, embalatge, empaquetat i palet (si els tingués).
• El producte presenta danys que han estat ocasionats pel consumidor.

2. Per a efectuar la devolució del producte, el consumidor haurà de posar-se en contacte prèviament amb Informàtica la Selva a través del correu electrònic info@pictr3s.cat i sol·licitar, si així ho desitja, el servei de recollida del producte. En aquest mateix e-mail el consumidor haurà d'enviar omplert correctament el formulari de devolució del producte, el qual pot descarregar a través d'aquest enllaç: https://www.pictr3s.cat/form_devol

3. Si el producte ha estat lliurat en mal estat, el consumidor ho haurà de detallar al formulari de devolució del producte. Si la descripció no correspon a la realitat, no s'efectuarà el reemborsament.

4. Les despeses d'enviament o transport de la devolució aniran a càrrec d'Informàtica la Selva sempre que el producte hagi arribat al consumidor en mal estat o hagi rebut un producte diferent del qual ha comprat. Per a la resta dels casos, serà el consumidor qui assumeixi els costos.

5. En cas que el client únicament vulgui tornar una part de tots els productes comprats, se li reemborsarà la part corresponent de les despeses de transport, mai la totalitat. Per conèixer la quantitat que li correspon, el client pot confeccionar una cistella de la compra fictícia en la qual inclogui el producte o productes que desitja tornar. En el procés de compra se'ls especificarà la quantia a retornar, és a dir, el preu del producte amb impostos inclosos més el cost de transport que correspongui.

6. El consumidor haurà d'enviar el producte a la següent adreça c / Camprodon, 65 (baixos) 17430 Santa Coloma de Farners (Girona) en horari de dilluns a divendres de 08:00 a 13:00 o de 16:00 a 20: 00. En cas que sigui Informàtica la Selva qui hagi d'assumir les despeses de transport, ens posarem en contacte amb vostè per acordar la data i el lloc de recollida.

7. Si Informàtica la Selva s'encarrega del servei de transport per a la devolució del producte, l'empresa de transport cridarà prèviament al client per avisar-de l'hora en la qual acudirà a l'adreça indicada i ho farà sempre en l'horari que s'indiqui en el Formulari de Devolució. El producte haurà d'estar a peu de carrer a l'hora indicada per a la seva recollida. Si no és així, el servei de transport intentarà concertar una nova cita amb el client, però se li repercutiran els costos del primer viatge a l'hora de fer el reemborsament del producte.

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot saber més sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top